środa, 3 listopada 2010

Książki

Z okazji wygranej na blogu Słowem malowane książki Izy Kuny " Klara",  z której ogromnie się cieszę :)
napiszę kilka słów o następnym moim tak bardzo powiązanym z wygraną realizowanym marzeniu.

Kocham książki, ich zapach świeżo wychodzących z druku, czytanie czy wręcz pochłanianie słów zapisanych.
Odkąd nauczyłam się czytać książki są wręcz moim nałogiem, czytam wszędzie: w aucie przed szlabanami czy stojąc w korku, przy samotnych posiłkach, podczas kąpieli, przed spaniem, czekając w kolejce u lekarza ;)

Obiecałam sobie, że stworzę sobie biblioteczkę ulubionych pozycji, które w ciągu wielu lat wywierały na mnie wpływ i to jest marzenie, które powolutku realizuję.
Na razie pozycji nie mam wiele ale kilka już jest:
"Ania z Zielonego Wzgórza" i kilka jej następnych części
"Szósta klepka" Małgorzaty Musierowicz
"Dom nad rozlewiskiem" i jego dwa następne tomy
"Kamień w sercu" Katarzyny Leżeńskiej 
Widać, że z moim wiekiem rosły moje też bohaterki :)

Obecnie mam dostęp do książek w miejscowej bibliotece, gdzie na bieżąco kupowane są najnowsze bestselery i nowości.
Dziś przyniosłam kolejną partię, otworzyłam butelkę Martini, zapaliłam wiśniową świeczkę
i wybaczcie odpłynę do wymyślonego świata 


4 komentarze:

  1. Świat byłby wspaniały gdyby wszyscy tak kochali książki jak ty ...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wygranej :)
    "Ania z Zielonego Wzgórza" i "Dom nad rozlewiskiem" na prawdę fajne, reszty niestety nie czytałam. :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny, Pozdrawiam eN!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, żwe są ludzie tak podchodzący do życia jak Ty. Apropos, gdzie jest taka biblioteka "na czasie"?

    Kaśka
    http://mojzakatek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń