sobota, 22 lipca 2017

Czterdziestolatek ( 40 - latka ) na dziennych studiach

Trzy lata temu zobaczyłam ogłoszenie na Facebooku - zapisy na studia na nowy rok akademicki. Jakoś wcześniej w moim życiu nie złożyło się, z różnych przyczyn, aby udało mi się pójść na studia. Teraz zapisy są dużo prostsze, przez internet. Pomyślałam: a co mi tam, zapiszę się, najwyżej pójdę tylko na dzień adaptacyjny a potem zrezygnuję. Zapisałam się na dzienne studia - kolejny szalony krok. Przecież mam rodzinę, prowadzimy firmę - to nie może się udać. Udało się jednak: po trzech latach zdobyłam dyplom licencjacki.
Interesuje Was jak wyglądało moje życie studenckie? Jak udawało mi się pogodzić życie rodzinne, zawodowe z dziennymi studiami? Jakie są moje dalsze plany? Napiszcie w komentarzach - chętnie zabiorę się za pisanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz